divendres, 29 d’abril del 2016

ENTREGA DELS PREMIS AMENÓS

El passat dimecres 20 d´abril,
l´escritora i amiga Marta Magrinyà,
em va demanar que l´acompanyés
al Bravium teatre
a l´entrega dels PREMIS AMENÓS
"als que + ENGANXEN".
Ella havia d´entregar un dels premis,
i no va ser poca la meva sorpresa
quan va cridar el meu nom!!!
Aquí teniu l´enllaç
on podeu veure el llistat
de tots els premiats.

 Reconeixement a la meva trajectòria artística...
IL·LUSIÓ MÀXIMA!!! 

Els que em coneixeu
sabeu que per a mi 
la creació ho és tot,
i que porto dedicant-me a ella
des que tinc us de raó.
Aquest reconeixement ha estat
molt emotiu i emocionant,
i m´anima encara més
a seguir el meu camí
entre els colors,
les textures i les sensacions.
Donar les gràcies al Pep Baiges
motor d´aquests premis,
per la seva magnífica tasca,
ja que sense ell 
tot això no hauria estat possible.
Moltes gràcies Marta,
per la sensible presentació
que vas fer de mi i la meva obra..
Em vas emocionar moltíssim!!

L´última menció
va ser per a l´excel·lent saxofonista
Gerard Marsal,
que es va quedar tan sorprès 
i emocionat com jo
al rebre el seu premi.
Durant tota la vetllada
ens va estar acompanyant
amb el seu inseparable saxo.


Dolça nit per a recordar...

4 comentaris:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.